ایرانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی... یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دخترایرونی

در تصاویرحکاکی شده
 
بر سنگهای تخت جمشید
 
 
 
هیچکس  عصبانی  نیست
 
 
 هیچکس  سوار بر اسب  نیست
 
 
هیچکس را  در حال تعظیم  نمی بینید
 
 
 در بین این صدها پیکر تراشیده شده
 
 
حتی یک  تصویر
 
 
برهنه   وجود ندارد

 این ادب اصیل مان است
 
:
نجابت
 
 
 قدرت
 
 
احترام
 
 
 مهربانی
 
 
خوشرویی
 
لطفا این متن را برای همه
 
 
 
 ایرانیان بفرست تا بیاد داشته باشیم
 
"  که  " هستیم
 
دروغ گو نيستيم
 
دزد نيستيم
 
بي وفا نيستيم
 
جوانمرد هستيم.
 
وفادار هستيم
 
پدر و مادر مان را دوست داريم
 
دور خلاف را غلاف كرده ايم
 
به اصالت هاي ايراني خودمان پايبنديم

 


نظرات شما عزیزان:

nazila
ساعت20:36---4 بهمن 1390
سلام افسانه جان.من لینکت کردم همونجورکه خودت گفته بودب.لطفامنم هم باعنوان❤❤✿ܓ »خانه ی انگلیسی❤❤✿ܓ »
وادرسloverofenglish.loxblog.com
لینکم کن


moj+aba
ساعت23:18---3 بهمن 1390
خیلی وبلاگ توپی داری.

iliya
ساعت19:16---3 بهمن 1390
دمت گرم خيلي باحال بود،
راستي يه سر به وب منم بزن{بانظر}


مجید
ساعت21:18---2 بهمن 1390
سلام
من با تبادل لینک مشکل ندارم در ضمن شما رو هم لینک کردم ممنون میشم من رو هم به نام سرگرمی تفریحی لینک کن


morteza
ساعت15:49---2 بهمن 1390
= جالب بود وب خوبی داریDD

غزال
ساعت15:47---2 بهمن 1390
آبنابت جونم سلام
وبت قشنگ بود



delara
ساعت13:54---2 بهمن 1390
mer30 umadi bahal bud

محسن
ساعت13:41---2 بهمن 1390
از پل نامردان عبور نکن... بگذار تورا آب ببرد!
از ترس شیر به روباه پناه نبر...بگذار شیر تورا بخورد!
ببر باش و درنده ...
ولی از کنار آهوی بی پناه
به آرامی گذر کن........
سلام.اینبار با دوتا موضوع جدید آپم.خواستی بیا پیشم.
<محاکمه و شعر زیبا>


محسن
ساعت13:40---2 بهمن 1390
جالب بود.

soroosh
ساعت13:16---2 بهمن 1390
سلام ممنون که اومدی خواستم بگم لینکت کردم لینکم کن

مجید
ساعت23:13---1 بهمن 1390
سلام افسانه خانم
ممنون از اینکه اومدید به وبم
وب شما هم جالب بود مخصوصا آهنگ وبتون که با عموان وبتون همخونی داشت


zeal
ساعت22:16---1 بهمن 1390
سلام لینک شدید ولی لینک خودم رو ندیدم

سپهر
ساعت19:04---1 بهمن 1390
سلام . مرسی اومدی به وبم ، خواسته بودی که تبادل لینک کنیم.
منو با اسم برترین وب رئال مادرید در ایران بلینک و بیا خبرم کن که با چه اسمی لینکت کنم.
ممنونم.
فعلا....


نــیــلــوفــر
ساعت18:54---1 بهمن 1390
درود
سلام عزیز دلم
خوبی؟
مرسی که بهم سر زدی
وبلاگت باحاله
با ا فتخار لینکت کردم
بازم بهم سر بزن گلم


علي
ساعت16:54---1 بهمن 1390
عاليه با حال بود حتما به وبم سر بزن

morteza
ساعت22:47---25 دی 1390
خواستم تو قلبت لینکم کنی منم لینکت اکردم اینم ادرس قلبمmanoto8376@yahoo.com

امید وارم شما هم منو لینک کنید


morteza
ساعت22:46---25 دی 1390
خواستم تو قلبت لینکم کنی منم لینکت اکردم اینم ادرس قلبمmanoto8376@yahoo.com
امید وارم شما هم منو لینک کنید


محسن
ساعت11:17---22 دی 1390
سلام.بعده چند روز خرابی ارسال نظر لوکس بالاخره درست شد.اگه خواستی بیا پیشم آپم.

hamid
ساعت23:17---17 دی 1390
منو لینک کن اگه میشه عزیزم بعد به من بگو لینکت کنم 100 مرسی

ghazaal
ساعت11:59---16 دی 1390
سلام عزیزم وبت واقعا زیباست
موفق باشی من یه وب دیگه ام دارم اگه دوست داشتی بهم سر بزن آدرسشوبرات گذاشتم. من تورو تو هر دو وبم لینکیدم. تو هم وبای منو اگه مایل بدی بلینک
آش رشته
www.ghazaaljoon.loxblog.com
کافه تریای کره ای
www.koreanmidnight.loxblog.com


بشار
ساعت8:09---15 دی 1390

دنیا ٬ دست نقاش زبردست تو را زیبا آرایش داده است .
دنیا ٬ پناه بی پناهان چه اندازه تو را دلفریب و دلربا آفریده است .
دنیا ٬ خالق تو از ازل تو را میدان تاخت و تاز عشاق ٬ ناز و عشوه و غرور قرار داده است .
دنیا ٬ می خواهم سوالی از تو بکنم ؟
این را هم می دانم که خواهی گفت نمی دانم ...
هیچ می دانی چرا تا این حد زندگی ات پر شور و هیجان ٬ غم انگیز و گاهی در گوشه ای از جامه خاکستری فام تو شادی پیدا می شود ؟
دنیا ٬ چون خاطره نویس ٬ سرنوشت تو را این چنین نگاشته و تو هم باید مطیع باشی !
دنیا ٬ تو را با تمام زیبایهایت می توان به جام طلایی بسیار زیبایی تشبیه کرد . جام کهنسال و پر خاطره ای ٬ جامی که در دل خود خون های عشاق و غم و اندوه ها ٬ شادی ها ٬ قهر و جدایی ها چون زندانی به خواب ابد محکوم شده اند .
ای جام طلایی دنیا ٬ وصال در تو کم دیده شده گویا از اشک و هجران لذت میبری ...
در میان تو عشاقی همچون لیلی و مجنون ها ٬ شیرین و فرهاد ها و ... مشغول دلربایی بوده اند .
حال در این جام پر خاطره من و او به زندگی ادامه می دهیم . بیم دارم سرنوشت ما چون آن عده ای باشد که تو با آنان وفا نکرده و عهد و پیمان شکسته ای ...
از آن ترسم حسادت تو میان من و او را تفرقه انداخته و هر روز غم بیشتری بخورم ...


بشار
ساعت8:30---14 دی 1390

در خلوت كوچه هایم
باد می آید
اینجا من هستم
دلم تنگ نیست ...
تنها منتظر بارانم
تا قطره هایش بهانه ایی باشند
برای نم ناك بودن لحظه هایم
و اثباتی
بر بی گناهی چشمانم !



بشار
ساعت10:32---13 دی 1390




بشار
ساعت8:48---13 دی 1390

پدر ژپتو به پینوکیو میگفت :
پینوکیو
چوبی بمان !
آدم ها سنگی اند ...
دنیایشان قشنگ نیست ...



یاشار
ساعت20:23---12 دی 1390
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...
موفق باشی
بای


یاشار
ساعت20:23---12 دی 1390
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...
موفق باشی
بای


یاشار
ساعت20:23---12 دی 1390
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...
موفق باشی
بای


یاشار
ساعت20:23---12 دی 1390
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...
موفق باشی
بای


تنها
ساعت19:32---12 دی 1390
ابری باش .. باران شو .. ببار..

زمین خشک دلم تشنه توست ..

ببار.. تا از سرزمین دلت سر برون آرم..

بگذار در تو برویم..

سبز شوم..

ای آفتابی ترین لبخند ..

وقتی در آبی ترین نقطه دریای دلت گم شدم..

روزی از پشت سیاهی چشمانت طلوع خواهم کرد..



حورا
ساعت17:34---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:34---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:34---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:34---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:33---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:33---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

حورا
ساعت17:33---12 دی 1390
لینک شدید امیدوارم شما هم منو لینک کنید

نادر
ساعت16:08---12 دی 1390
سلام.خوبی افسانه؟ وبلاگ خوبی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 11 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 16:15 توسط افسانه| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 فال حافظ - قالب میهن بلاگ - قالب وبلاگ